BMX’er Merle van Benthem heeft de handen in één geslagen met Comeback sports om haar eigen merk te lanceren. Op de weg naar een gouden plak op de Olympische Spelen heeft de 27-jarige Hengelose gekozen voor een unieke branding van zichzelf als merk. Haar eigen merk is opgemaakt vanuit haar kernwaarden en eigen verhaal om vanuit haar DNA langdurige en passende partnerships aan te gaan.

De binnenbaan van SamCity in Hoorn vormde het decor van de lancering. Van Benthem zorgde voor een spectaculaire introductie. Joost Metten, sports agent bij Comeback sports, en Mark van Eijk, designer bij MediaTribe, overhandigen vervolgens haar DNA-paspoort.

Van Benthem miste alleen nog de marketingaspecten van de topsport. Door met Comeback sports aan de slag te gaan, kan zij nu ook haar marketing aanpakken. Van Benthem: ‘Om mijn droom, een gouden plak op de Olympische Spelen, te verwezenlijken wil ik mijzelf branden en positioneren, zodat ik mij volledig kan focussen op mijn doel. Ik ben daarom de samenwerking met Comeback sports aangegaan. Ik denk dat zij door hun kennis, professionaliteit en passie voor sport het juiste bedrijf voor mij zijn.’

Foto: Comeback sports