De Amsterdamse basketballer Charlon Kloof krijgt van Comeback sports een assist om zijn persoonlijke merk te lanceren. Kloof heeft vele prestaties op zijn naam staan en heeft hier al zijn tijd, geld en energie in gestoken. Afgelopen vrijdag was het tijd om zijn verhaal naar buiten te brengen in het bijzijn van Kloof zijn familie en naasten. Een mooi gezelschap die te allen tijde achter hem staat.

Charlon Kloof heeft basketbal leren omarmen. Eerst was het de enige sport waar hij niet in uitblonk, maar na hard werken en doorzetten is het hem gelukt zich in de wereld van profbasketballers te spelen. Het verhaal van Kloof werd tijdens de onthulling van zijn persoonlijke merk verteld. Hij sloot het visuele spektakel af met:  ‘Comeback sports maakt de mogelijkheid van een eigen merk en unieke partnerships heel realistisch. Bij het vasthouden van mijn DNA-paspoort kwam alle emotie naar boven van dankbaarheid voor het werk dat verricht is om dit allemaal te realiseren en voor mijn familie, mijn steun en toeverlaat.’

Het doel van Kloof is om binnen drie jaar in de NBA te spelen. Bij dit doel hoort niet alleen hard trainen, maar ook de marketing kant van de topsport. Het merk van Kloof verteld zijn unieke verhaal, wat de marketingwaarde versterkt. Vanuit de merkwaarden van Kloof worden partners gezocht die zich aan zijn merk willen binden. Een mooie manier voor goede en langdurige partnerships. Sports agent Stefan Kraft van Ermel: ‘We zijn trots dat Charlon Kloof voor ons heeft gekozen en kijken uit naar de vervolg stappen samen!’